گوگل ادوردز - تبلیغات در گوگل

در این وبلاگ سعی شده آخرین تکنیک و تاکتیک های تبلیغ در گوگل را برای شما بیان کنیم

گوگل ادوردز - تبلیغات در گوگل

در این وبلاگ سعی شده آخرین تکنیک و تاکتیک های تبلیغ در گوگل را برای شما بیان کنیم

به عنوان بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی ایران و تنها پارتنر رسمی گوگل در کشور و با دارای بیش از 30,000 (سی هزار کاربر) و بیش از 12 سال تجربه بهترین کیفیت و مشاوره را در تبلیغ اینترنتی و گوگلی در اختیار مجموعه گسترده ای از مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک فروشگاهی قرارداده است.

  • ۰
  • ۰

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود.
در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.
پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست.
به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش.
بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد.
پس نتیجه می‌گیریم:

بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال.
نگاه ریزبینانه‌تر به بازاریابی دیجیتال:
استفاده از فناوری‌های دیجیتال جهت ایجاد کانال‌های آنلاین و غیر آنلاین برای دسترسی به بازار.
جهت دست‌یابی به هدف: پشتیبانی از فعالیت‌های بازاریابی با در نظر داشتن سودآوری و حفظ مشتریان در کانال‌های چندگانه خرید و چرخه حیات مشتری.
براساس تاکتیک‌های زیر:
•    درک اهمیت راهبردی فناوری‌های دیجیتال
•    ایجاد و توسعه رویکردی برنامه‌ریزی شده برای دسترسی به مصرف‌کنندگان.
•    مهاجرت دادن برنامه‌ریزی شده مصرف‌کنندگان به خدمات و ارتباط آنلاین از طریق ارتباطات الکترونیکی و سنتی.
•    حفظ مشتری از طریق ارتقای دانش و انگیزش او.
•    ارائه ارتباط یک‌پارچه و هدفمند.
•    توجه به ویژگی‌های شخصی مصرف‌کننده و ارائه خدمات دیجیتالی و آنلاین برساس نیازهای او.

نکته‌های تعریف‌های ارائه شده:
1.    بازاریابی دیجیتال هم بسترهای سخت‌افزاری را شامل می‌شود و هم بسترهای نرم‌افزاری.
2.    بازاریابی دیجیتال نسخه جهش‌یافته بازاریابی سنتی است که در دنیای دیجیتال فرصت فرگشت یافته.
3.    در بازاریابی دیجیتال بحث محوری فناوری نیست، بلکه محور آن تجارت است و در هسته آن مشتری و ادامه رابطه با مشتری وجود دارد، تا پویایی داشته باشد.
4.    بازاریابی دیجیتال در خلاء رخ نمی‌دهد و زمانی بهترین اثربخشی را دارد که به صورت یک‌پارچه با دیگر استراتژی‌ها و روش‌های ارتباطی به کار گرفته شود، مانند ارتباط چهره به چهره، تلفن، نامه و بسته به نوع تجارت روش‌های دیگر... .
5.    ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال باید در تمام فرآیند خرید حضور به مصرف‌کننده خدمت‌رسانی کنند: پیش‌فروش، هنگام خرید، پس از فروش و ادامه ارتباط با مشتری.

نمونه‌هایی از ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال:

  • تبلیغات گوگل
  • بهینه سازی وب سایت
  • انواع ابزارهای دیجیتال
  • انواع رایانه‌ها
  • بیلبوردهای دیجیتال
  • تلویزیون‌های دیجیتال
  • موبایل‌ها و تبلت‌ها
  • پادکست‌ها
  • رادیو
  • تلویزیون‌های اینترنتی
  • وبسایت‌ها
  • ایمیل
  • نرم‌افزارهای پیام‌رسان و جمعی
  • بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
  • پیامک و پیام‌های نوشتاری
  • شبکه‌های مجازی
  • بنرهای مجازی و دیجیتال
  • ارتباطات بی‌سیم
  • پایگاه‌های داده
  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • اسپاتنا دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی